Haluatko kanta-asiakkaaksi? Lue lisää!

Reklamaatio

TEILTÄ OSTAMANI KENGÄT OVAT MENNEET RIKKI. VOINKO TEHDÄ REKLAMAATION? 
Sinulla on reklamointioikeus puoli vuotta ostopäivästä lukien. Reklamaatio koskee valmistus- ja materiaalivirheitä, ts. sellaista vikaa, joka on syntynyt valmistusprosessissa tai sen seurauksena.

VOINKO TEHDÄ REKLAMAATION MYYMÄLÄSSÄ? 
Verkkokaupastamme ostetuista tuotteista voi tehdä reklamaation myös myymälässämme. Ota mukaasi lähetysluettelo/kuitti ja kengät, niin myymälähenkilökunta opastaa reklamaation tekemisessä.

PITÄÄKÖ MINUN MAKSAA PALAUTUSRAHTI REKLAMAATION YHTEYDESSÄ? 
Jos reklamaatio hyväksytään, me huolehdimme luonnollisesti palautusrahdista.

MITEN TEEN REKLAMAATION VERKKOKAUPASSA? 
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja kerro, mikä on vialla. Annamme sinulle ohjeet reklamaatiota varten. Kun reklamaatio on käsitelty, saat asiasta vahvistusviestin.

OLEN SAANUT JALKOIHIN HIERTYMIÄ UUSIEN KENKIEN TAKIA, JOTEN HALUAN REKLAMOIDA NIISTÄ. OSTAMISSANI TALVIKENGISSÄ PALELEE JALKOJA, JOTEN HALUAISIN TEHDÄ REKLAMAATION. MITEN TOIMIN? 
Hiertymät eivät valitettavasti ole reklamaatioperuste. Niitä ilmenee usein, kun aletaan käyttää uusia kenkiä. Ne yleensä poistuvat muutaman käyttökerran jälkeen. Ne saattavat johtua siitä, että olet valinnut väärän lestin tai väärän koon. On tärkeää, että kokeilet heti aluksi, että kengät istuvat hyvin, ennen kuin alat käyttää niitä ulkona. Myöskään jalkojen palelu kengissä ei ole reklamaation aihe, koska jalkojen palelu on yksilöllinen ominaisuus.

OLETTE HYVÄKSYNEET REKLAMAATIONI, MUTTEN OLE SAANUT KAIKKIA RAHOJA TAKAISIN. MIKSI?
Jos kenkiä on käytetty pidemmän aikaa, ennen kuin ne ovat menneet rikki, meillä on oikeus tehdä vähennys siltä ajalta, kun olet käyttänyt kenkiä. Sen takia palautettava summa voi olla toinen kuin ostohinta.

Lahjakortti