Tietosuojaseloste

1. Rekisteriseloste Henkilötietolaki (523/99) 10 §

Nubuk.fi asiakkaiden henkilötietoja kerätään asiakasrekisteriin rekisteröitymisen ja tilaamisen yhteydessä. Tästä rekisteriselosteesta selviää, mitä tietoja kerätään ja mihin niitä käytetään.

      1.1 Rekisterinpitäjä

      Canta Oy – Nubuk

      Pakkahuoneenkatu 9

      90100 Oulu

      1.2 Rekisteriasioista vastaava

      Canta Oy

      y-tunnus: 3151220-1

      www.nubuk.fi

      info@nubuk.fi


1.3. Rekisterin nimi 

Nubuk.fi:n verkkokaupan käyttäjärekisteri

1.4. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus (rekisterin käyttötarkoitus)

Nubuk.fi:n verkkokaupan käyttäjärekisteriin tallennettuja henkilötietoja käytetään asiakassuhteiden hoitamiseen, palvelun edellyttämien yhteydenottojen hoitamiseksi, markkinointitarkoituksiin sekä muihin verkkopalveluihin liittyviin tarkoituksiin.

1.5. Rekisterin tietosisältö

Rekisteriin kerätään rekisteröidyistä perustietoja, kuten: - nimi - osoite - puhelin - sähköposti.  

1.6. Säännönmukaiset tietolähteet

Rekisterinpitäjä rekisteröi Nubuk.fi:n verkkokaupan käyttäjästä ne tiedot, jotka käyttäjä itse ilmoittaa verkkosivustoa käyttäessään.

1.7. Säännönmukaiset tietojen luovutukset ja tietojen siirto EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle

Ei säännönmukaisia tietojen luovutuksia kolmansille osapuolille. Tietoja luovutetaan yrityksen ulkopuolisille ainoastaan niiltä osin kuin tilausten toimittaminen asiakkaalle ja tekniset ratkaisut sitä vaativat. Ei tietojen luovutuksia EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.

1.8 Evästeiden käyttö 

Käytämme verkkosivustoillamme evästeitä, jotta voisimme tarjota parhaan mahdollisen käyttäjäkokemuksen sivustojemme ja palvelujemme käyttäjille.

Evästeet ovat lyhyitä tekstitiedostoja, jotka verkkopalvelin tallentaa käyttäjän päätelaitteelle. Evästeiden avulla saamme tietoa siitä, miten verkkosivustojamme ja -palveluitamme käytetään. Hyödynnämme tietoa palveluidemme ja verkkosivustojemme kehittämisessä, käytön analysoinnissa sekä markkinoinnin ja mainonnan kohdentamisessa ja optimoinnissa.

Voit sallia tai kieltää evästeiden käytön käyttämäsi selaimen asetuksista. Useimmat selaimet sallivat evästeet automaattisesti. Huomaathan, että evästeiden estäminen saattaa rajoittaa verkkosivustomme ja -palvelumme toimivuutta.

1.9. Rekisterin suojauksen periaatteet

Nubuk.fi:n verkkokaupan käyttäjärekisterin tiedot on tallennettu rekisterinpitäjän järjestelmään, joka on suojattu käyttöjärjestelmän suojausohjelmiston avulla. Järjestelmään sisäänpääsy edellyttää käyttäjätunnuksen ja salasanan syöttämistä.

Järjestelmä on myös suojattu palomuurein ja muiden teknisten keinojen avulla. Järjestelmään tallennettuihin rekisterin sisältämiin tietoihin pääsevät ja niitä ovat oikeutettuja käyttämään vain tietyt, ennalta määritellyt rekisterinpitäjän työntekijät. Rekisterin sisältämät tiedot sijaitsevat lukituissa ja vartioiduissa tiloissa. 

1.10. Rekisteröidyn kielto-oikeus 

Rekisteröidyllä on oikeus kieltää rekisterinpitäjää käsittelemästä häntä itseään koskevia tietoja suoramainontaa, etämyyntiä ja muuta suoramarkkinointia sekä markkina- ja mielipidetutkimusta samoin kuin henkilömatrikkelia ja sukututkimusta varten.

Kielto tulee tehdä kirjallisesti ja osoittaa rekisteriasioista vastaavalle henkilöille. Rekisteröity ei voi pyytää rekisterin pitäjää poistamaan tilausten käsittelyyn tai kirjanpitoon liittyviä tietoja, jotka on kirjanpitolaissa määrätty säilytettäväksi.

1.11. Rekisteröidyn tarkastus-oikeus 

Rekisteröidyllä on oikeus tarkastaa rekisteriin tallennetut itseään koskevat tiedot ja saada niistä kopiot. Tarkastuspyyntö tulee tehdä kirjallisesti ja allekirjoitettuna ja osoittaa rekisteriasioista vastaavalle henkilöille.  

1.12. Tiedon korjaaminen 

Rekisterinpitäjä oikaisee, poistaa tai täydentää rekisterissä olevan, käsittelyn tarkoituksen kannalta virheellisen, tarpeettoman, puutteellisen tai vanhentuneen henkilötiedon oma-aloitteisesti tai rekisteröidyn vaatimuksesta. Rekisteröidyn tulee ottaa yhteyttä rekisterinpitäjään rekisteriasioista vastaavaan henkilöön tiedon korjaamiseksi.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Toimitamme tuotteita kaikkialle Suomeen, poikkeuksena Ahvenanmaa. Kaikki tuotteet sijaitsevat Oulun kivijalkamyymälässämme. Hinnat sisältävät arvonlisäveron. Toimituskulut lisätään lopulliseen ostohintaan. Pidätämme oikeuden tuotteiden hinnanmuutoksiin.

SUOSTUMUS HENKILÖTIETOJESI KÄSITTELYYN

Tekemällä tilauksen hyväksyt henkilötietojesi käyttämisen. Katso tietosuojaseloste tästä

TILAAMINEN

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.nubuk.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Halutessasi voit rekisteröityä kaupan asiakkaaksi, jonka jälkeen seuraavat tilauksesi sujuvat nopeammin. Rekisteröityneet asiakkaat voivat myös seurata tilauksensa etenemistä tilausseurannasta. Rekisteröityminen ei ole pakollista, mutta toimivan sähköpostiosoitteen antaminen on välttämätöntä.

MAKSAMINEN JA MAKSUTAVAT

Tuotteet ja niiden toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. 

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. 

Pankkimaksut: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken ja S-Pankki
Lasku- ja osamaksupalvelut: Collector Bank
Korttimaksaminen: Visa ja Mastercard
Mobiilimaksaminen: MobilePay

TILAUS- JA MAKSUVAHVISTUS

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää oikean ja toimivan sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. 

TOIMITUSTAVAT JA -HINNAT

Ilmainen toimitus yli 120€ tilauksiin!

Toimituskulut sisältävät lähetys- ja pakkauskulut. Voit katsoa voimassa olevat toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimituskulut näkyvät automaattisesti kassalla.

Posti Postipaketti 5,90€

Posti Kotipaketti 9.90€

Matkahuolto Lähellä-paketti 5,90€

Nouto myymälästä 0€

TOIMITUSAIKA

Lähes kaikkia esillä olevia tuotteita löytyy varastostamme välittömästi toimitettavaksi.
Jos tilaus on tehty ennen klo 11.00 arkipäivänä, tuotteet pakataan ja postitetaan yleensä samana päivänä! Yleensä tuotteet ovat saatavissa 1-4 arkipäivän sisällä kotimaassa, mutta varaamme oikeuden varaston loppuunmyyntiin, joka voi pidentää tuotteiden toimitusaikaa. Jos toimitus viivästyy, pyrimme aina ilmoittamaan siitä sähköpostitse tai puhelimitse.
Pyrimme aina toimittamaan tilauksesi 1-2 työpäivässä varastoltamme. Toimitusaikaan voi kuitenkin vaikuttaa käsiteltävien tilausten määrä sekä olosuhteet, joihin Nubuk ei voi vaikuttaa. Esimerkiksi kuljetusyrityksestä aiheutuvat viivästykset.

PALAUTUSEHDOT

VAIHDOT JA PALAUTUKSET

PALAUTUSOIKEUS

Asiakkaillamme on kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden (lasketaan siitä päivästä alkaen, kun sait saapumisilmoituksen) palautusoikeus verkkokaupasta tilatuille tuotteille.

Toimituskulut hyvitetään kokonaisuudessaan, kun kaikki tilauksella olevat tuotteet palautetaan. Mikäli tilauksella on useampi tuote ja palautat vain osan niistä, ei toimituskuluja hyvitetä.
Jos tilaus ennen palautusta on ollut arvoltaan yli 120 € ja olet tämän perusteella saanut ilmaisen toimituksen, mutta palautuksen jälkeen lopullisen tilauksen arvo jää alle 120 €, tällöin hyvitettävästä summasta vähennetään alkuperäisten toimituskulujen osuus 5,90 €.

VAIHTAMINEN

Mikäli haluat uuden tuotteen tilaamasi tilalle, tulee sinun noudattaa alla olevia palautusohjeita ja tehdä uusi tilaus normaalisti verkkokauppaamme. Uusi tilaus maksetaan normaalisti verkkokauppatilauksen yhteydessä.


NÄIN PALAUTAT TILAUKSESI

OTA YHTEYTTÄ

Ole meihin yhteydessä ota yhteyttä -lomakkeella tai lähettämällä meille sähköposti osoitteeseen info@nubuk.fi saadaksesi postin palautuskoodin. Täytä palautuslomakkeelle tieto palautuksesta. Emme lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia! Käytetyistä tuotteista ei suoriteta rahanpalautusta! Käytetyn tuotteen takaisin lähettämisestä perimme 10 € toimituskulua.

PAKKAA TUOTE

Pakkaa tuote alkuperäiseen kuljetuspakkaukseen, jotta tuotepakkaus säilyy myyntikuntoisena. Näin vältämme myös turhan jätteen syntymiseltä! Muistathan, että tuotteen ja sen pakkauksen täytyy olla TÄYSIN myyntikuntoinen meille palautuessaan. Emme ole velvollisia ottamaan vastaan asiakaspalautuksia ja korvaamaan tuotteita, jotka ovat vahingoittuneita tai käytettyjä. Vain käyttämättömät ja virheettömät tuotteet alkuperäispakkauksissaan ovat palautuskelpoisia.

TOIMITA

Vie paketti Postin toimipisteeseen asiakaspalautustunnuksen kera.

PALAUTUSKUITTI

Kuitti todistaa, että olet luovuttanut lähetyksen kuljetettavaksi. Muista aina säilyttää kuitti palautuksesta, kunnes palautus on loppuun käsitelty!
Mikäli tuotteen palautuslähetys katoaa matkalla, eikä kuittia ole, on vastuu lähettäjällä. Näissä tapauksissa Nubuk ei ole vastuullinen hyvittämään kadonnutta lähetystä.

RAHANPALAUTUKSET

Tarkistamme palautetut tuotteet ennen hyvitystä. Kuluttajansuojalain mukaisesti palautamme teille maksetun kauppahinnan viimeistään 14 vrk:n kuluttua siitä, kun palautuspaketti on saapunut meille. Hyvitettävä summa palautetaan maksunvälityspalvelun kautta alkuperäisen maksutavan mukaan.

LUNASTAMATON PAKETTI

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimitus- ja käsittelykustannuksia 20€.

REKLAMAATIOT

Mikäli lähettämämme tuote on väärä tai vahingoittunut, otathan välittömästi meihin yhteyttä Ota yhteyttä- lomakkeella, jotta voimme sopia virheen korvaamisesta. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

UUTISKIRJE

Lähetämme sähköpostitse uutisia tapahtumista ja tarjouksista asiakkaille, jotka ovat antaneet siihen suostumuksen rekisteröityessään.

Vastaamme mielellämme kaikkiin kysymyksiin tuotteisiin ja niiden toimittamiseen liittyen. Ota meihin yhteyttä Ota yhteyttä- lomakkeella, sähköpostitse info@nubuk.fi tai puhelimitse 044 7700145 ma-pe 10-17 ja la 11-15.