Päivitetty 22.10.22

Toimitamme tuotteita kaikkialle Suomeen, poikkeuksena Ahvenanmaa. Kaikki tuotteet sijaitsevat Oulun kivijalkamyymälässämme. Hinnat sisältävät arvonlisäveron. Toimituskulut lisätään lopulliseen ostohintaan. Pidätämme oikeuden tuotteiden hinnanmuutoksiin.

SUOSTUMUS HENKILÖTIETOJESI KÄSITTELYYN

Tekemällä tilauksen hyväksyt henkilötietojesi käyttämisen. Katso tietosuojaseloste tästä

TILAAMINEN

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.nubuk.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Halutessasi voit rekisteröityä kaupan asiakkaaksi, jonka jälkeen seuraavat tilauksesi sujuvat nopeammin. Rekisteröityneet asiakkaat voivat myös seurata tilauksensa etenemistä tilausseurannasta. Rekisteröityminen ei ole pakollista, mutta toimivan sähköpostiosoitteen antaminen on välttämätöntä.

MAKSAMINEN JA MAKSUTAVAT

Tuotteet ja niiden toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. 

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. 

Pankkimaksut: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken ja S-Pankki
Lasku- ja osamaksupalvelut: Collector Bank
Korttimaksaminen: Visa ja Mastercard
Mobiilimaksaminen: MobilePay

TILAUS- JA MAKSUVAHVISTUS

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää oikean ja toimivan sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. 

TOIMITUSTAVAT JA -HINNAT

Toimituskulut sisältävät lähetys- ja pakkauskulut. Voit katsoa voimassa olevat toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimituskulut näkyvät automaattisesti kassalla.

Posti Postipaketti 8€

Matkahuolto Lähellä-paketti 7€

Nouto myymälästä 0€

TOIMITUSAIKA

Lähes kaikkia esillä olevia tuotteita löytyy varastostamme välittömästi toimitettavaksi.
Tilaukset pakataan ja postitetaan yleensä samana päivänä liikkeen aukioloaikana. Yleensä tuotteet ovat saatavissa 1-4 arkipäivän sisällä kotimaassa, mutta varaamme oikeuden varaston loppuunmyyntiin, joka voi pidentää tuotteiden toimitusaikaa. Jos toimitus viivästyy, pyrimme aina ilmoittamaan siitä sähköpostitse tai puhelimitse.
Pyrimme aina toimittamaan tilauksesi 1-2 työpäivässä varastoltamme. Toimitusaikaan voi kuitenkin vaikuttaa käsiteltävien tilausten määrä sekä olosuhteet, joihin Nubuk ei voi vaikuttaa. Esimerkiksi kuljetusyrityksestä aiheutuvat viivästykset.

PALAUTUSEHDOT

VAIHDOT JA PALAUTUKSET

PALAUTUSOIKEUS

Asiakkaillamme on verkkokaupasta tilatuille tuotteille kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus paketin vastaanottamisesta.

Palautus maksaa 8 euroa ja se vähennetään automaattisesti palautettavasta summasta. Mikäli asiakas on saanut tilauksen hintaan perustuvan postimaksuttomuuden, vähennämme lisäksi normaalit toimituskulut palautettavasta summasta, jos tilauksen loppusumma jää tämän rajan alle.

VAIHTAMINEN

Mikäli haluat uuden tuotteen tilaamasi tilalle, tulee sinun noudattaa alla olevia vaihto- ja palautusohjeita. Vaihto on ensimmäisen kerran maksuton normaalihintaiselle tuotteelle, kun vaihdettavan tuotteen arvo on yli 65 euroa. Muulloin vaihto maksaa 8 euroa.

NÄIN VAIHDAT TAI PALAUTAT TILAUKSESI

OTA YHTEYTTÄ

Tuotteet voi palauttaa 14 vrk kuluessa vaihto- ja palautusilmoituksesta. Ole meihin yhteydessä lähettämällä sähköposti osoitteeseen info@nubuk.fi saadaksesi Postin palautuskoodin. Kerro samalla viestissä tilausnumero ja, että oletko vaihtamassa vai palauttamassa tilauksesi.

Emme lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia! Vaihdot ja palautukset tulee toimittaa meille perille asti, emme nouda paketteja kuljetusyhtiöiden noutopisteistä. Käytetyistä tuotteista ei suoriteta rahanpalautusta! Käytetyn tuotteen takaisin lähettämisestä perimme 10 euroa toimituskulua.

Huomioithan, että paketin noutamatta jättäminen ei ole palautus. Jos paketti palautuu meille noutamattomana, perimme alkuperäisen postikulun lisäksi lunastamattoman paketin kulu- ja käsittelymaksut täysimääräisenä asiakkaalta, kuitenkin vähintään 20 euroa. Tämä summa vähennetään asiakkaalle palautettavasta summasta automaattisesti.

PAKKAA TUOTE

Pakkaa tuote alkuperäiseen kuljetuspakkaukseen, jotta tuotepakkaus säilyy myyntikuntoisena. Näin vältämme myös turhan jätteen syntymiseltä! Muistathan, että tuotteen ja sen pakkauksen täytyy olla TÄYSIN myyntikuntoinen meille palautuessaan. Emme ole velvollisia ottamaan vastaan asiakaspalautuksia ja korvaamaan tuotteita, jotka ovat vahingoittuneita tai käytettyjä. Vain käyttämättömät ja virheettömät tuotteet alkuperäispakkauksissaan ovat palautuskelpoisia.

TOIMITA

Vie paketti Postin toimipisteeseen asiakaspalautustunnuksen kera. Palautuksen voi tuoda myös liikkeeseemme aukioloaikojen puitteissa.

PALAUTUSKUITTI

Kuitti todistaa, että olet luovuttanut lähetyksen kuljetettavaksi. Muista aina säilyttää kuitti palautuksesta, kunnes palautus on loppuun käsitelty!
Mikäli tuotteen palautuslähetys katoaa matkalla, eikä kuittia ole, on vastuu lähettäjällä. Näissä tapauksissa Nubuk ei ole vastuullinen hyvittämään kadonnutta lähetystä.

RAHANPALAUTUKSET

Tarkistamme palautetut tuotteet ennen hyvitystä. Kuluttajansuojalain mukaisesti palautamme teille maksetun kauppahinnan viimeistään 14 vrk:n kuluttua siitä, kun palautuspaketti on saapunut meille. Hyvitettävä summa palautetaan maksunvälityspalvelun kautta alkuperäisen maksutavan mukaan.

REKLAMAATIOT

Mikäli lähettämämme tuote on väärä tai vahingoittunut, otathan välittömästi meihin yhteyttä Ota yhteyttä- lomakkeella, jotta voimme sopia virheen korvaamisesta. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

UUTISKIRJE

Lähetämme sähköpostitse uutisia tapahtumista ja tarjouksista asiakkaille, jotka ovat antaneet siihen suostumuksen rekisteröityessään.

Vastaamme mielellämme kaikkiin kysymyksiin tuotteisiin ja niiden toimittamiseen liittyen. Ota meihin yhteyttä sähköpostitse info@nubuk.fi tai puhelimitse 044 7700145 ma-to 10-18, pe 10-17 ja la 11-15.

Ostoskorisi on tyhjä

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit